általános szerződési feltételek
1. Bevezetés
1.1. Jelen dokumentum – a Tabakovits Nikoletta e.v.-vel kötött távollevők közötti szerződéssel kapcsolatos általános felhasználási és szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) – a Tabakovits Nikoletta e.v. (a továbbiakban: Vállalkozó) által üzemeltetett https://berta52.webnode.hu/ oldalon (a továbbiakban: Weboldal) megtalálható szolgáltatással és igénybevételével kapcsolatos lényeges körülményeket rögzíti.
1.2. Vállalkozó úgy tekinti, hogy a Weboldalt használó (böngésző, vásárló, a továbbiakban: Felhasználó) kizárólag abban az esetben veszi igénybe Vállalkozó szolgáltatásait – ideértve a Weboldal használatát és a szolgáltatás igénybevételét, beleértve a Weboldal tartalmának olvasását –, amennyiben a jelen ÁSZF dokumentumban, valamint az Adatkezelési tájékoztatóban (link) foglaltakkal maradéktalanul egyetért, és minden pontját magára kötelezőnek ismer el.
1.3. Felhasználó elfogadja, hogy a Weboldal használatának megkezdésétől a Weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes rá. Amennyiben Felhasználó nem ért egyet az ÁSZF-ben foglaltakkal, meg kell szakítania a böngészést.
1.4. Vállalkozó a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban készséggel áll Felhasználó rendelkezésére.
1.5. Felhasználó köteles figyelemmel lenni arra, hogy a Weboldal használata során harmadik személy jogait vagy jogszabályt sem közvetlenül, sem közvetetten ne sértsen.
1.6. Amennyiben Felhasználó bármilyen formában megsérti a szabályokat vagy a hatályos jogszabályokat, Vállalkozó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja szolgáltatásmegrendelést, és Felhasználó nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
1.7. Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy Felhasználó nem megfelelő viselkedése, az ÁSZF vagy a köztük fennálló írásbeli szerződés súlyos megszegése esetén, indokolt esetben, a szerződést egyoldalúan felmondja, és a Felhasználó által okozott anyagi károkat követelje.
1.8. Jelen ÁSZF kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan szolgáltatásra, amely a Vállalkozó Weboldalán keresztül történik. Jelen ÁSZF hatálya ugyancsak kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.
1.9. Vállalkozó jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A módosításra okot adó körülmények: jogszabályi, céggel kapcsolatos, illetve teljesítési vagy fizetési változások, üzleti érdek. A módosításokat Vállalkozó azok hatályba lépése előtt 14 (tizennégy) nappal a weboldalon közzéteszi – ez idő alatt a Felhasználó jogosult a folyamatban lévő szerződéstől elállni vagy azt felmondani.
1.10. Vállalkozó jelen ÁSZF-et nem iktatja (utólag nem hozzáférhető), nem minősül írásbeli szerződésnek, kizárólag elektronikus formában köttetik meg. Magyar nyelven íródik. Magatartási kódexre nem utal.
1.11. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető az alábbi linken.
1.12. Jelen ÁSZF 2024. február 6. napjától hatályos, és visszavonásig, illetve mindaddig hatályban marad, amíg a Vállalkozó a Weboldalt üzemelteti.
2. A Weboldalt üzemeltető Vállalkozó
2.1. Neve: Tabakovits Nikoletta e.v.
2.2. Székhelye: 6724 Szeged, Cserzy Mihály utca 30/B
2.3. Adószáma: 67286906-1-26
2.4. Nyilvántartási száma: 44721882
2.5. Bankszámlaszáma: 11773054-00089513
2.6. Telefonszáma: +36 70 354 6506
2.7. Elérhetősége: munkanapokon 8:00–19:00
2.8. E-mail címe: tabakiko@gmail.com
2.9. Weboldala: https://berta52.webnode.hu/
2.10. Tárhelyszolgáltató: Webnode AG (www.webnode.com); címe: Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Svájc
3. A Vállalkozó által nyújtott szolgáltatás
3.1. Vállalkozó számmisztikai elemzés során név- és/vagy születésidátum-elemzést végez, illetőleg spirituális konzultációt tart.
3.2. A 3.1. pontban meghatározott szolgáltatás előre meghatározott és egyeztetett időpontban és módon vehető igénybe.
3.3. A szolgáltatás nyújtása online történik, egyedi esetekben lehetőség van személyes konzultációra Szegeden.
3.4. A szolgáltatást nettó áron lehet igénybe venni, Vállalkozó alanyi adómentesen számláz.
3.5. A megadott árak nettó magyar forintban értendőek.
3.6. A szolgáltatás meghatározott díja egyéb – rejtett vagy utólagos – költséget nem tartalmaz.
3.7. Amennyiben Vállalkozó akciós árat hirdet meg, teljeskörűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció tárgyáról, részleteiről és pontos időtartamáról.
3.8. Amennyiben Vállalkozó gondossága ellenére hibás árat tüntet fel a Weboldalon, a javításig a megjelölt áron értékesíti a meghirdetett szolgáltatás(oka)t.
4. A megrendelés folyamata
4.1. A szolgáltatás megrendeléséhez nem szükséges regisztrálni.
4.2. Felhasználó a szolgáltatás teljesítése során köteles a saját, valós adatait megadni.
4.3. A szolgáltatás igénybevétele során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni, illetve amelyek a szolgáltatás teljesítéséhez nélkülözhetetlenek.
4.4. Vállalkozó a tudomására jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki, és biztonságosan tárolja. Az Adatkezelési tájékoztató az 1.2. pontban megadott linken érhető el.
4.5. Vállalkozó a tévesen vagy pontatlanul megadott adatokból fakadó teljesítésbeli vagy számlázási problémákért, illetőleg az ebből fakadó reklamációért nem vállal felelősséget.
4.6. Vállalkozó jogosult arra, hogy a szolgáltatás nyújtását megtagadja, amennyiben a Felhasználó adatainak valódiságáról alapos kétségei merülnek fel, vagy azok értelmezhetetlenek.
4.7. Vállalkozó nem vállal felelősséget azért, ha Felhasználó hibájából Felhasználó adatai egyike/mindegyike illetéktelenek számára bármilyen, nem a Vállalkozónak felróható okokból hozzáférhetővé válik. Vállalkozó nem vállal felelősséget az ilyen esetekben harmadik félnek okozott károkért sem, valamint Felhasználó köteles Vállalkozónak bejelenteni, amennyiben tudomására jut, hogy harmadik fél visszaélt az adataival.
4.8. A Weboldalon Vállalkozó bemutatja az általa kínált szolgáltatásokat, és biztosít azok igénybe vételére.
5. Szolgáltatás megrendelése
5.1. Felhasználó kitölti a weboldalon található űrlapot annak megfelelőlen, hogy személyiség- vagy társelemzést kér, illetve spirituális konzultációt.
5.2. Az adatok megadásával a Felhasználó hozzájárul az írásos kommunikációhoz, amelyet Vállalkozó kizárólag a szolgáltatás nyújtásának érdekében alkalmaz.
5.3. Az űrlap kitöltése nem jelent fizetési kötelezettséget vagy a szolgáltatásmegrendelés automatikus rögzítését.
5.4. A megküldött űrlap a számla kiállításáig e-mailben módosítható vagy visszavonható, illetőleg Felhasználó a 45/2014. Kormányrendelet 20. § (4) bekezdése értelmében és esetében jogosult a szolgáltatás iránti szándékát visszavonni.
5.5. Az űrlap beérkezését követő 36 órán belül Vállalkozó visszaigazolja az űrlap beérkezését, valamint a megadott számlázási adatok alapján díjbekérőt állít ki, amelyet a Felhasználó által megadott e-mail címre küld el.
5.6. Vállalkozó kizárja a visszaigazolás felelősségét, amennyiben Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, az e-mailfiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, illetve ha Felhasználó egyéb alkalmazásai (pl. tűzfal, víruskereső vagy spamszűrő) blokkolják Vállalkozó üzeneteit.
6. Szerződés létrejötte
6.1. A szolgáltatás értékét Felhasználó a díjbekérő alapján banki előreutalással egyenlíti ki Vállalkozó OTP banknál vezetett 11773054-00089513 számú számlájára (továbbiakban: Fizetés).
6.2. A megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni a díjbekérő számát!
6.3. A Fizetéssel – amely egyszersmind az általános szerződési feltételek és adatvédelmi tájékoztató elfogadását is jelenti – szerződés jön létre Felhasználó és Vállalkozó között (továbbiakban: Szerződés).
6.4. Az ilyen formájában létrejött és megkötött Szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, fizikailag nem jön létre, Vállalkozó nem iktatja, utólag nem hozzáférhető.
7. Számla
7.1. A Felhasználó által megadott adatok alapján kiállított, és a szolgáltatást tételesen és összegszerűen tartalmazó számlát Vállalkozó a Felhasználó által megadott e-mail címre elektronikusan továbbítja Felhasználó részére.
7.2. Vállalkozónak egy megrendelésen belül egy számlát áll módjában kiállítani. Amennyiben Felhasználó egy(es) szolgáltatásokról külön számlát kér, ezt Vállalkozónak jeleznie szükséges.
7.3. Számla utólagos módosítására nincs lehetőség.
8. Szolgáltatás nyújtása, Szerződés teljesítése
8.1. A személyiség- vagy társelemzés-konzultáció 60–90 percet, spirituális konzultáció 90 percet vesz igénybe.
8.2. A konzultáció a Felhasználó választása alapján Messenger- vagy Skpe-beszélgetés formájában valósul meg.
8.3. Egyéni esetben lehetőség van személyes találkozás keretében történő konzultációra Szegeden, erről Felhasználó és Vállalkozó írásban egyeztetéseket folytat. A személyes találkozás időpontja is a számla kiállításától számított 30 napon belül kell megtörténjen. Minden egyéb vonatkozásban az ÁSZF további pontjai mérvadóak.
8.4. Vállalkozó a Fizetést követő 36 órán belül kiállítja a számlát, amelyet a Felhasználó által megadott e-mail címre küld el, valamint javaslatot tesz az online konzultáció időpontjára (három lehetőség) 30 napon belül, valamint formájára (Messenger- vagy Skype-beszélgetés).
8.5. Felhasználó 36 órán belül válaszüzenetben reagál a számára megfelelő időpontra és konzultációs lehetőségre.
8.6. Vállalkozó nem vállal felelősséget azért, ha Felhasználó késedelmes válasza miatt a felajánlott időpontokban történő konzultáció már nem lehetséges, ez esetben Vállalkozó új időpont(ok)ra tesz javaslatot.
8.7. Amennyiben Felhasználó számára nem megfelelő egyik, a számla kiállításától számított 30 napon belül megadott időpont sem, és a további időpontegyeztetések eredménytelenek maradnak, az összességében hatodik sikertelen időpontegyeztetést követően Vállalkozó érvényteleníti a kiállított számlát, és a hatodik sikertelen időpontegyeztetést követő 30 napon belül visszautalja a szolgáltatás díját. Ez esetben a szerződés érvénytelenné válik.
8.8. Felhasználó kifejezett beleegyezése alapján Vállalkozó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, amennyiben Felhasználót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli.
8.9. A fentiekben megjelölt szolgáltatási határidőtől eltérő időpont vagy konzultációs mód is megállapításra kerülhet Felhasználó és Vállalkozó kölcsönös és egybehangzó szándékával létrejött, írásbeli megegyezése alapján.
9. Egyéb feltételek
9.1. Megrendelés közben történő árváltozás esetén Felhasználóra az űrlap kitöltésének napján érvényes díjszabás érvényes.
9.2. Vállalkozó fenntartja a jogot – a Felhasználóval történt egyeztetést követően – a már rögzített szolgáltatásnyújtás részbeni vagy teljes visszautasítására.
9.3. Vállalkozó szolgáltatása bel- és külföldről egyaránt elérhető, amennyiben a szolgáltatás megadható magyar nyelven, és Felhasználó teljesíti az ÁSZF további pontjaiban foglaltakat.
9.4. Kedvezményes vásárlás
9.4.1. Az esetleges akciós és/vagy kedvezményes szolgáltatások, kedvezmények és azok igénybevételének feltételei a weboldalon szerepelnek. Minden akciós és/vagy kedvezményes termék esetében szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma.
9.4.2. A kedvezményre feljogosító kupon vagy akciós kód olyan kedvezményt biztosít, amellyel csökkenthető a szolgáltatás értéke. Ilyen kuponokhoz Vállalkozó által a Weboldalon meghirdetett módon lehet hozzájutni.
9.4.3. A kupon érvényesítése a megrendelés során történik, a Weboldalon megadott módon.
9.4.4. A kedvezmény automatikusan levonódik a rendelés végösszegéből.
9.4.5. A számlázást követően nincs lehetőség a kedvezmény utólagos érvényesítésére.
9.4.6. A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges.
9.4.7. A Vállalkozó által megállapított kuponbeváltási időszakot, az időszak zárónapját követően a kedvezmény nem vehető igénybe. Az esetlegesen fel nem használt összeg következő vásárlásnál már nem érvényesíthető.
10. Elállás joga
10.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve és a 45/2014. Korm. rend. szabályozása értelmében Felhasználót elállási jog illeti meg.
10.2. Az elállási jog a szolgáltatásnyújtás megkezdéséig él.
10.3. Felhasználó jogosult a Szerződéstől elállni, ha
- Vállalkozó nem tartja be a megjelölt határidőket;
- Vállalkozó a szolgáltatásnyújtást, azaz a Szerződés teljesítését megtagadta.
10.4. Annak bizonyítása, hogy a 45/2014. Korm. rend. 20. §-ában meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta, a Felhasználót terheli.
10.5. Amennyiben Felhasználó elállási vagy felmondási jogával élni kíván, e szándékát tartalmazó egyértelmű írásos nyilatkozatát köteles eljuttatni Vállalkozó elérhetőségeinek egyikére (2. pont).
10.6. Vállalkozó írásban történő jelzés esetén az e-mail elküldésének időpontját, telefonos és személyes megkeresésénél a tényleges kommunikáció időpontját veszi figyelembe.
10.7. Felhasználót nem illeti meg az elállás vagy felmondás joga a 45/2014. Korm. rend. 29. §-ában foglaltak esetében.
11. Panaszkezelés
11.1. Felhasználó egyéb panaszaival is megkeresheti Vállalkozót megadott elérhetőségei egyikén.
11.2. Vállalkozó célja és törekvése, hogy valamennyi szolgáltatását megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettségére teljesítse. Mindezek ellenére előfordulhat, hogy a teljesítésbe panaszra okot adó tényező csúszik, ez esetben Felhasználónak joga van panasszal élni.
11.3. Felhasználó és Vállalkozó megállapodnak abban, hogy az ÁSZF-ben foglaltak teljesítése érdekében egymással folyamatosan együttműködnek, és a benne meghatározott feladatok teljesítése során együttműködésre, kölcsönös megegyezésre és tájékoztatásra kötelesek.
11.4. Felhasználó és Vállalkozó felelősek a kölcsönös tisztelet és az általános üzleti kapcsolattartás alapján elvárható viselkedésért és hozzáállásért. Vállalkozó köteles a megvalósításban érintett területen a hazai és nemzetközi informatikai biztonsági szabványokban, ajánlásokban és – különösen a pénzügyi cégekre vonatkozó – jogi előírásokban előírt biztonsági rendszabályok betartására és betartatására.
11.5. Amennyiben Felhasználó panaszjogával élni kíván, panaszával írásban fordulhat Vállalkozóhoz, Vállalkozó elérhetőségeinek egyikén (2. pont).
11.6. Amennyiben a panasz azonnali megoldására nincs lehetőség, vagy személyes megkeresés esetén, vagy a panasz jellegéből adódóan, vagy ha Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, Vállalkozó az igényről és az eljárás lefolytatásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, és a jegyzőkönyv másolatát igazolható módon a Felhasználó rendelkezésére bocsátani, legkésőbb az érdemi válasszal egyidőben. Vállalkozó a jegyzőkönyvet annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
11.7. Vállalkozó a panasz beérkezésétől számított 8 munkaórán belül visszaigazoló értesítést küld, és köteles annak kivizsgálására a beérkezést követő 14 napon belül.
11.8. Vállalkozó a
panasz kivizsgálásának eredményéről Felhasználó részére legkésőbb
30 napon belül érdemben válaszol abban az írásos formában, amelyben a
Felhasználó megkereste, az általa megadott elérhetőségre.
11.9. Panasz elutasítása esetén Vállalkozó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
11.10. Online vásárláshoz kapcsolódó jogvita rendezésére – amennyiben Felhasználó nem kíván feltétlenül bírósághoz fordulni – online vitarendezést is igénybe vehet egy, az Európai Bizottság által létrehozott honlapon. A portálon Felhasználó (fogyasztó) és Vállalkozó (aki ellen Felhasználó panasszal élt) közösen is kiválaszthatja a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
11.11. Felhasználó fogyasztói jogainak megsértése esetén jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerinti illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet szerint első fokon a Felhasználó lakóhelye, illetve a megyeszékhely szerinti illetékes járási hivatalok látják el. Másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.
11.12. Amennyiben Felhasználó és Vállalkozó között esetlegesen fennálló jogvita a Vállalkozóval való tárgyalások során nem rendeződik, Felhasználónak joga van eljárást kezdeményezni a Vállalkozó székhelye szerint illetékes békéltető testületnél (jelen esetben a Csongrád Megyei Békéltető Testület, 6721 Szeged, Párizsi körút 8–12.).
11.13. Felek a jelen jogviszonyból eredő esetleges vitájukat elsősorban tárgyalások útján kívánják rendezni. Amennyiben Felhasználó és Vállalkozó között e jogvita a Vállalkozóval való tárgyalások során nem rendeződik, úgy Felhasználó és Vállalkozó a jogviták elbírálására – a bíróság hatáskörétől függően – a Szegedi Járásbíróság, illetve a Szegedi Törvényszék kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
11.14. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben és értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és 2005. évi CLXXI. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény módosításáról (Ektv.), valamint 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól (45/2014. Korm. rend.) szóló rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
11.15. Amennyiben jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, érvényesíthetőségét és jogszerűségét nem érinti.
11.16. Amennyiben Vállalkozó az ÁSZF vagy a mindenkor hatályos jog szerint megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Amennyiben Vállalkozó egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
12. Egyéb rendelkezések
12.1. Vállalkozó jogosult a Weboldalon feltüntetett árakat bármikor módosítani, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő vásárlásokra érvényes.
12.2. A Weboldalon történő vásárlás feltételezi Felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Vállalkozót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető a használatot megkívánó szoftverekben, az internetes hálózatban vagy a kommunikációs vonalakon, ami megakadályozza a Weboldal működését és a vásárlást.
12.3. Vállalkozó nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetben, ami nem az irányítása alatt áll.
12.4. Vállalkozó fenntart magának minden jogot a Weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Weboldal terjesztésének tekintetében.
12.5. Tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése, bármilyen tárolása, feldolgozása vagy értékesítése a Vállalkozó írásos hozzájárulása nélkül.